Sydney en een hele enge vallei - Reisverslag uit Sydney, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu Sydney en een hele enge vallei - Reisverslag uit Sydney, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu

Sydney en een hele enge vallei

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg hannie/thea/annet

31 Oktober 2015 | Australië, Sydney

We hebben een geweldig stekje aan de zuidkant van Sydney. Ruby onze gastvrouw is echt een lieverd. Het huis ligt aan een vallei waar de mooiste vogels uitkomen. Een kookaburra of gigantische grote kaketoe op 1 meter afstand zien, is hier normaal. Nu verklapte Ruby dat er ook zoiets groots als een varaan inzat en ook wat gezellige slangen. Sindsdien durven we niet meer over de rand te kijkenen blijven een veilige 3 meter van de rand weg. We rennen elke dag n stukje, maar nu over het asfalt voor het huis!
Sydney is echt een top stad. De sfeer is goed en we verzinnen elke dag weer een goede reden om iets van de stad te zien. In een van de groene buitenwijken van Sydney liggen de Blue Mountains. Het hoogtepunt daar zijn de 3 sisters. Drie prachtige rotsen, die deze mooi gefantaseerde naam hebben gekregen met als achtergrond prachtige blauw uitziende berglandschap. Het verhaal wil dat de 3 zussen ter bescherming tegen een huwelijk met 3 mannen van een andere stam, versteend werden. We hebben tegen iedereen die het wilde horen, gezegd dat we weer terug waren, maar niemand snapte het, hmmmm...

• 31 Oktober 2015 - 08:51

Edwin, Anja & Amber:

Zo leuk om jullie verhalen te lezen! Veel plezier nog!!

• 31 Oktober 2015 - 09:26

Jolande:

Wat leuk dat er een rots bestaat met de naam de 3sisters. Hebben jullie je naam daarvan afgeleid of toeval?
    Genieten van elkaar en een bijzondere reis samen maken..mooi hoor:-)
    Liefs Jolande