De schapenboerderij - Reisverslag uit Narrawa, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu De schapenboerderij - Reisverslag uit Narrawa, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu

De schapenboerderij

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg hannie/thea/annet

03 November 2015 | Australië, Narrawa

Gisteren nacht was heel bijzonder, bij de schapen farm. Toen we aankwamen in de Bush, waar de boerderij ligt kwam een vrouw ons tegemoet gereden op een husqvarna maaimachine. Ze keek een beetje afstandelijk en kwam checken wat we daar kwamen doen. Toen we haar groeten met "Hi Pam" tja zo heet ze nu eenmaal, en we uitlegde dat we geboekt hadden, bleek dus dat ze dit helemaal vergeten was. Ze ging nog snel de kamers klaarmaken, deze lagen in een apart gebouw waar naar bleek vroeger de schapenscheerders sliepen. Je zou het in Italië -agriculture noemen, kuch.
Ze vond het wel vervelend dat ze het vergeten was en daarom werden we s avonds voor het diner uitgenodigd. Ondertussen waren haar man David en haar twee kids van 21 en 24 een jongen en een meisje ook thuis gekomen. Het was reuze gezellig en we hebben veel gelachen, vooral toen ik vertelde over de husqvarna naaimachine. We gingen met de jeep nog in het donker kangoeroes spotten, maar hebben alleen een dode wild varken gezien en 2 konijnen. Toen we gingen slapen hadden we al lang ontdekt dat het een spinnen paradijs was. Gelukkig is Hannie net zo erg bang van spinnen als ik en Annet vind ander ongedierte niet zo fijn. Om 5:30 was de nacht gelukkig voorbij. We hadden alledrie met het licht aan bijna rechtop zittend in bed doorgebracht. In de vroege ochtend nogmaals een hele toer over de landerijen van David gereden waar we toch wel zeker anderhalf uur op gereden hebben. Nu wel veel schapen, koeien en kangoeroes gezien. Wat een leuke mensen waren zij. Nu zitten we bij John in de buurt van Canberri. Hij heeft ook al een Tour gegeven over zijn landerijen, hij heeft witte angus koeien maar beduidend minder en ook minder land, bij hem waren we wel terug in drie kwartier.

• 04 November 2015 - 08:07

Jolanda:

Fantastisch om te lezen weer. Soort spinn-off van Mc Clouds Daughters

• 04 November 2015 - 08:41

Jolande:

Hee Thea, ik zie je al voor me rechtop zittend in bed ..ha ha.. wat een leuke en byzondere locaties hebben jullie geboekt.. gezellig hoor..heb je ook nog wat foto's?

• 05 November 2015 - 17:36

Tiny, Annie En Henriette:

Hi tree sisters, de vrouwenvleugel van de Harbershoek heeft vanmiddag met veel plezier jullie reisverslagen gelezen. Wij wensen jullie en veder voorspoedige reis en blijven jullie avonturen volgen.
    Groetjes vanuit Silvolde Tiny, Annie en Henriette

• 06 November 2015 - 17:43

Liesje Vriezen:

Hallo Hannie en zussen....leuk jullie zo een beetje te volgen, Wim heeft me dit doorgemaild, ik ben niet een klein beetje nieuw sirig maar heel erg.....wens jullie veel bijzondere belevenissen en blijf dit lezen.
    groetjes Liesje.