De familie - Reisverslag uit Nimbin, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu De familie - Reisverslag uit Nimbin, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu

De familie

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg hannie/thea/annet

04 December 2015 | Australië, Nimbin

Onze drie neven bezoeken in Australie. Dat stond op de bucket list. Begin 60-er jaren waren zij met oom Jan en Tante Dora vertrokken om daar een beter leven te krijgen. Ik kan ze me niet herinneren maar er zijn wel wat foto's van toen waar we opstaan. Cees en John hebben wel eens een bezoek gebracht aan Nederland. Tante Dora is twee of drie keer hier geweest. We vonden haar altijd erg lief en goedlachs.
We zijn onze reis begonnen en hebben daar Andrew de jongste van de jongens ontmoet. Hij was emotioneel en duidelijk geraakt door onze onderneming. Hij heeft op zijn manier erg zijn best gedaan om ons een paar leuke dagen te bezorgen. Dit is ook zeker gelukt en was absoluut hartverwarmend. Zijn zonen de tweeling Troy en Arron die een ontbijt/lunchrestaurant zijn begonnen hebben ons vreselijk verwent met een super lekkere lunch. Zijn jongste zoon Justin is ook een erg aardige jongeman. Andrew is met recht trots op hun en zal het niet laten als er hier en daar qua opvoeding nog wat bij gespijkerd moet worden.
John zijn we als tweede gaan bezoeken, hij is de oudste van de zonen. Hij heeft een zachte, geïnteresseerde en doordachte vorm van spreken. Ook hij is snel geraakt en ontzettend blij ons te ontmoeten. We zijn bij hem thuis op bezoek geweest en hebben daar zijn tweede vrouw Joanette en hun dochter Anika ontmoet.
We hebben daar een gezellige middag doorgebracht.
Vervolgens gingen we naar Cees de middelste zoon, hij is getrouwd met Anne en hebben 12 kinderen. Ze zijn zeer gelovig, vandaar. Ze wonen in een prachtig huis op een groot terrein, een soort klein dorpje. Anne is de organisator die echt alles regelt en dit ook echt onder de knie heeft. We hebben niet alle kinderen ontmoet maar die we wel ontmoet hebben, Austin, Dominique, Bethanie, Melanie en Brigitta zijn zulke aardige open en geïnteresseerde mensen. Bij hun hebben we drie dagen verbleven wat zo liefdevol en bijzonder was. Anne zorgde echt overal voor en we hebben van alles gedaan en gezien en zo echt de kans gekregen de familie te bezoeken.