Vliegreis Hongkong en eerste aanzien brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu Vliegreis Hongkong en eerste aanzien brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu

Vliegreis Hongkong en eerste aanzien brisbane

Door: Hannie

Blijf op de hoogte en volg hannie/thea/annet

17 Oktober 2015 | Australië, Brisbane

De vliegreis hebben we overleeft,veel films gekeken ook niet gezien omdat je weer in slaap viel. Ook behoorlijk veel tijd op de toilet doorgebracht om in beweging te blijven.In hongkong even het vliegveld verlaten, waar gelijk een administratie over ons uitgestort werd, want we hadden niet de behoefte ons laatste jaren in een honkongcel door te brengen. Even een rondje over de expo gelopen en in het mariotthotel illegaal met de pendelbus naar het vliegveld terug. Toen werd ik bij de controle eruit gehaald omdat ik een zwaar wapen in de naam pincet bij me had, baal er wel van dat die zo uit mijn leven verwijderd werd en vooral dat in amsterdam met al die technieken dit grote wapen over het hoofd was gezien. Weer slapende en filmkijkende verder naar Brisbane waar gisterenavond enkele bekende Australische douanebeambten (van de tv) ons binnenlieten We werden opgewacht (neef buiten wij binnen dus dat duurden even) door neef Andrew en zijn pick-up truck na een hele gezellig omweg van 1,5 uur (beetje verdwaald) door de suburb van Brisbane waar we de komende dagen in een geweldig airbnb huis zitten met een huiskamer waar het galmt zo groot we hebben de mobieltjes alleen al nodig om elkaar te vinden. Vanmorgen door lange straten met bugalows gelopen naar een tentje met koffie en gevonden het is al erg warm er zitten rare grote vogels die aparte geluiden maken. De bomen en struiken staan in de bloei.

• 17 Oktober 2015 - 14:00

Brenda:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Heb nog wel aan jullie gedacht donderdag en vrijdag! Wat mooi van die douanebeambten :).

• 17 Oktober 2015 - 15:11

Edwin, Anja & Amber:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!! Heb je handtekeningen gevraagd aan die douanebeambten? :-)
    En zo zonde van die pincet. Wat was je ermee van plan dan? Vast iets crimineels haha.
    Geniet nog lekker!

• 18 Oktober 2015 - 21:10

Bas Dane:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Ben benieuwd naar de verdere verhalen.
    Hartelijke groet
    Bas en Berthe