Familie en beestjes - Reisverslag uit Brisbane, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu Familie en beestjes - Reisverslag uit Brisbane, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu

Familie en beestjes

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg hannie/thea/annet

20 Oktober 2015 | Australië, Brisbane

We hebben afgelopen dagen onze neef Andrew en zijn 2 zonen leren kennen. Zijn zonen Arron en Troy (tweeling) hebben net een restaurant geopend waar we gisteren heerlijk geluncht hebben.
Deze heet The Smug Fig (is te vinden op FB) Andrew is trots op zijn zonen en terecht.
Vandaag leerde we zijn jongste zoon Justin kennen. Die is nog een beetje zoekende, maar dat kennen we allemaal wel.
N dagje naar de Zoo, around the corner, anderhalf uur rijden in dit geval.
We hebben een heerlijke dag tussen de beestjes gelopen waar je blij mee bent dat er glas voorzit. We hebben Justin onze gids gemaakt en het was aandoenlijk om te zien hoe hij steeds vooruit rende om uit te vinden of we goed zaten. Andrew zorgde voor het eten en drinken.
Kijk, daar houden wij van.

Verslag uit: Australië, Brisbane

De familie

03 December 2015

Politie op je hielen
hannie/thea/annet

wij zijn 3 zusjes die 2 maanden door australie gaan trekken en daar door onze drie (nog niet ontmoette) neven bezoeken met hun partners kinderen en kleinkinderen.

Actief sinds 21 Sept. 2015