Sydney - Reisverslag uit Valla Beach, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Valla Beach, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Thea

Blijf op de hoogte en volg hannie/thea/annet

27 Oktober 2015 | Australië, Valla Beach

We zijn verder naar beneden afgezakt richting Sydney waar we een week zullen verblijven in " de Holland house". Na het dorpje Nimbin wat een soort hippynederzetting is door gereisd naar Baron bay waar een behoorlijke storm uitbrak. Kort maar heftig terwijl ik in mijn fantasie van plan was geweest om daar heerlijk naar het strand te gaan. De volgende dag naar Valla beach gereden waar we in een giga huis hebben geslapen midden in het hinterland - zoals ze dat hier noemen. 2 boxers, een kat en wat paarden. Nederlanders die daar wonen ontmoet en met hun een mooie wandeling via het mangrovebos naar het kilometers brede en lege en prachtige goudgele strand gemaakt. Naar de rainforest een oerbos geweest, heel mooi. Toen we terug kwamen was er op die weg weer een ongeluk gebeurt wat maakte dat we lang in de file stonden. Dit schijnt vaker te gebeuren ( 100 doden in 20 jaar) , te vaak en daarom oa zijn ze na 20 jaar vergaderen begonnen met de aanleg van een brede snelweg.