De brandende fluitketel - Reisverslag uit Valla Beach, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu De brandende fluitketel - Reisverslag uit Valla Beach, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu

De brandende fluitketel

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg hannie/thea/annet

30 Oktober 2015 | Australië, Valla Beach

Het valt misschien niet zo op als er een Airbnb verblijf minder op de lijst staat, maar dat was toch bijna gebeurd. Dankzij onze samenwerking is dit op het nippertje voorkomen. Op een ochtend zette ik de fluitketel op het gasfornuis. Zo.n mooie RVS fluitketel. Even snel haren kammen en dan zou het water wel koken. Uit de steeds heftiger wordende stemmen van mijn zussen kon ik opmaken dat er iets aan de hand was in de keuken.
Het tafereel wat ik zag was opzienbarend en ik hield zelfs op met mijn haren kammen.
Er sloeg een hoge vlam uit de fluitketel die niet te blussen leek. Hannie had het gas uitgedraaid en de ketel in de gootsteen weten te zetten. Water erover zou het verder moeten blussen. De geur was ook al zo bijzonder.
Wat bleek? De fluitketel was al een waterkoker van zichzelf.....
Doordat ik er een vuurtje onder had gezet was het plastic gaan branden en smelten. Zonder mijn zussen was het zeker misgegaan. Bij deze nog eens bedankt grote zussen X

• 01 November 2015 - 20:49

Ingrid:

Oh Annet je maakt het wel heel spannend. Gelukkig zijn er nog 2 grote zussen bij!