De brandende fluitketel - Reisverslag uit Valla Beach, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu De brandende fluitketel - Reisverslag uit Valla Beach, Australië van hannie/thea/annet boxtel - WaarBenJij.nu

De brandende fluitketel

Door: Annet

Blijf op de hoogte en volg hannie/thea/annet

30 Oktober 2015 | Australië, Valla Beach

Het valt misschien niet zo op als er een Airbnb verblijf minder op de lijst staat, maar dat was toch bijna gebeurd. Dankzij onze samenwerking is dit op het nippertje voorkomen. Op een ochtend zette ik de fluitketel op het gasfornuis. Zo.n mooie RVS fluitketel. Even snel haren kammen en dan zou het water wel koken. Uit de steeds heftiger wordende stemmen van mijn zussen kon ik opmaken dat er iets aan de hand was in de keuken.
Het tafereel wat ik zag was opzienbarend en ik hield zelfs op met mijn haren kammen.
Er sloeg een hoge vlam uit de fluitketel die niet te blussen leek. Hannie had het gas uitgedraaid en de ketel in de gootsteen weten te zetten. Water erover zou het verder moeten blussen. De geur was ook al zo bijzonder.
Wat bleek? De fluitketel was al een waterkoker van zichzelf.....
Doordat ik er een vuurtje onder had gezet was het plastic gaan branden en smelten. Zonder mijn zussen was het zeker misgegaan. Bij deze nog eens bedankt grote zussen X

  • 01 November 2015 - 20:49

    Ingrid:

    Oh Annet je maakt het wel heel spannend. Gelukkig zijn er nog 2 grote zussen bij!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Valla Beach

The3sisters in Australië

wij gaan met onze drieën 2 maanden naar Australië

Recente Reisverslagen:

14 December 2015

Kerst in Hongkong

05 December 2015

Allemaal beestjes

05 December 2015

Nimbim

04 December 2015

De familie

03 December 2015

Politie op je hielen
hannie/thea/annet

wij zijn 3 zusjes die 2 maanden door australie gaan trekken en daar door onze drie (nog niet ontmoette) neven bezoeken met hun partners kinderen en kleinkinderen.

Actief sinds 21 Sept. 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 6997

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2015 - 15 December 2015

The3sisters in Australië

Landen bezocht: